Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2019-01-15T08:29:20Z-
dc.date.available2019-01-15T08:29:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКняжева, І. А. Теоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Ірина Анатоліївна Княжева; наук. консультант Е. Е. Карпова; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 534 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1301-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено й науково обґрунтовано концепцію розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури, що включає методологічний, теоретичний і технологічний концепти; теоретично обґрунтовано генезис і розвиток методичної культури як соціокультурного феномена, його місце в загальній, педагогічній, професійно-педагогічній культурі. Розкрито сутність і структуру поняття «методична культура майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта»»; визначено його компоненти (когнітивний, діяльнісно-організаційний, ціннісно-мотиваційний, рефлексивно-оцінний) і показники, схарактеризовано рівні розвитку методичної культури (базовий, соціально-імперативний, професійно-аксіологічний). The concept of methodical culture evolution of future teachers of pedagogical disciplines in the conditions of Master Degree program earning, which includes methodological, theoretical and technological conceptual objects has been developed and scientifically grounded in the doctoral thesis; genesis and evolution of methodical culture as a socio-cultural phenomenon, its place in general, pedagogical and professional-pedagogical culture have been theoretically substantiated. The essence and structure of the concept “methodical culture of future teachers of pedagogical disciplines of speciality “Preschool Education” have been exposed; its components (cognitive, activity-executional, value-motivational, reflective-appraisive) and indicators are identified, levels of methodological culture (basic, socio-imperative, professional and axiological) are characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметодична культураuk
dc.subjectмайбутні викладачі педагогічних дисциплінuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectконцептуальна модельuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectmethodical cultureuk
dc.subjectfuture teachers of pedagogical disciplinesuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectconceptual modeluk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратуриuk
dc.title.alternativeTheoretical-methodological grounds of methodical culture evolution of future teachers of pedagogical disciplines in conditions of Master Degree Program earninguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Княжева Ірина Анатоліївна.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.