Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12965
Назва: Чинники специфіки праці у ґенезі емоційного вигоряння педагога
Інші назви: Factors of specificity of work in the genesis of emotional burnout of a teacher
Автори: Чебикіна, Т. М.
Жогно, Юрій Петрович
Zhogno, Yurij Petrovych
Ключові слова: робочий стрес
специфіка педагогічної праці
емоційне вигоряння
working stress
specificity of pedagogical labor
emotional burn-out
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чебикіна Т. М. Чинники специфіки праці у ґенезі емоційного вигоряння педагога / Т. М. Чебикіна, Ю. П. Жогно //
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено підсумкам констатувального експерименту, сфокусованого на так званих "факторах специфіки праці" розвитку й виникнення феномена вигоряння педагога. Проаналізовано значущі взаємозв'язки рівня робочого стресу з різними характеристиками педагогів, серед яких виділена основна, суб'єктивно значуща для педагога – поведінка дітей з ознаками дезадаптації. The article demonstrates results of establishing experiment focused on the so-called "factors of labor specificity" of development and appearance of such phenomenon as teacher’s burn-out. It analyzes meaningful intercommunications of the level of working stress and different teachers’ features among which there is determined a basic one, subjectively meaningful for a teacher - conduct of children with the signs of school disadaptation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12965
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.M. Chebykina.pdf131.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.