Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12961
Назва: Особенности замещения квазипотребности у детей олигофренов
Інші назви: Особливості заміщення квазипотребності у дітей олігофренів
Features of quasi-need replacement in children with oligophrenia
Автори: Тепляков, Николай Николаевич
Тепляков, Микола Миколайович
Tepliakov, Mykola
Тихонов, Р. В.
Ключові слова: личность
детличность
дети олигофрены
казипотребность
замещающая деятельность
особистість
психологическое развитие ребенки
квазіпотреба
діти олігофрени
personality
психологічний розвиток дитини
oligophrenic children
quasi-demand
substituting activity
psychological development of child
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тепляков Н. Н. Особенности замещения квазипотребности у детей олигофренов / Н. Н. Тепляков, Р. В. Тихонов // Наука і освіта. - 2010. - №4-5. - С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты экспериментального исследования замещающей деятельности по реализации квазипотребности (напряжения) у школьников общеобразовательной школы и у школьников-олигофренов специальной общеобразовательной школы – интерната I-II ступеней для умственно отсталых детей-сирот и детей лишенных родительского попечения. В результате проведенного экспериментального исследования было выявлено, что деятельность замещения у умственно отсталыхдетей и у нормальныхдетей имеет существенные качественные отличия. У статті представлені результати експериментального дослідження заміщаючої діяльності з реалізації квазіпотреби (напруги) у школярів загальноосвітньої школи і у школярів-олігофренів спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату I-II ступенів для розумово відсталих дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування. В результаті проведеного експериментального дослідження було виявлено, що діяльність заміщення у розумово відсталих дітей і в нормальних дітей має істотні якісні відмінності. The article presents some results of experimental research on substituting activity on realization of psychical tension of pupils of comprehensive school and oligophrenic pupils of special comprehensive school – a boarding-school of the I-II stages for mentally retarded children-orphans and children deprived of paternal care. The results of the conducted experimental research reveal that substituting activity of mentally retarded children and of normal ones has substantial qualitative differences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12961
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.N. Teplyakov, R.V. Tykhonov.pdf98.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.