Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12850
Назва: До класифікації ключових парадигм історіописання
Інші назви: To the classification of key paradigms of historiography
Автори: Добролюбська, Юлія Андріївна
Dobrolyubska, Yulia Andriivna
Добролюбская, Юлия Андреевна
Ключові слова: історіописання
Середньовічна християнська Європа
історичне знання
мусульманський Схід
парадигми в історичній думці
антична і нова парадигма
historiography
historical knowledge
paradigms in historical thought
Medieval Christian Europe
musulʹmansʹkyy Skhid Muslim East
ancient and new paradigm
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Добролюбська Ю. А. До класифікації ключових парадигм історіописання / Ю. А. Добролюбська // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІV Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 21-22 травня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. І. Романенко (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. – С. 10-14.
Короткий огляд (реферат): В розвитку історичної думки можна виділити чотири ключові парадигми, чотири відповіді на питання про адресацію та причини потрібності в історичній науці. У своєму розвитку ці підходи конкурували, змінювали один одного, були більш-менш притаманні різним традиціям, однак співіснують досі. Конкуренція «античної» і «нової» парадигми тривала весь новий час. З «античної», врешті-решт, народився науково-популярний історичний жанр. «Нова» парадигма прямо втілилася в численних парадних національних історіях та офіціозних підручниках на всіх мовах світу. In the development of historical thought can be divided into four key paradigms, four answers to questions about addressing and the reasons for the need for historical science. In their development, these approaches competed, replaced each other, were more or less inherent in different traditions, but still coexist. The competition between the "ancient" and "new" paradigms continued throughout modern times. From the "ancient", in the end, was born popular science historical genre. The "new" paradigm is directly embodied in numerous ceremonial national stories and official textbooks in all languages ​​of the world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12850
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolyubska Yulia Andriivna 2021.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.