Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12827
Назва: Стресс педагога как "рефлекс самосохранения" его личности
Інші назви: Стрес педагога як "рефлекс самозбереження" його особистості
Teacher stress as a "self-preservation reflex" of his personality
Автори: Марковец, Л. Н.
Ключові слова: стрес
загальний адаптаційний синдром
емоційна напруга
психологічний стрес
фізіологічний стрес
копінг
стресори
stress
the general adaptation syndrome
emotional tension
psychologicalstress
physiologicalstress
coping
stressors
стресс
общий адаптационный синдром
эмоциональное напряжение
психологический стресс
физиологический стресс
копинг
стрессоры
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Марковец Л. Н. Стресс педагога как "рефлекс самосохранения" его личности / Л. Н. Марковец // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 86-92.
Короткий огляд (реферат): Настоящая работа посвящена рассмотрению стресса, возникающего в профессиональной деятельности педагога. Автор разрабатывает оригинальную концепцию, согласно которой стресс выступает не как фактор, повреждающ Стаття присвячена розгляду стресу, що виникає в професійній діяльності педагога. Автор розробляє оригінальну концепцію, згідно якої стрес виступає не як чинник, який ушкоджує психіку особистості, а як механізм оптимізації її соціальної адаптації, засіб збереження самоповаги і відчуття власної гідності. The article analyzes stress arising in teacher’s professional work. The author develops an original concept according to which stress acts not as a factor damaging psyche of a person, but as a mechanismof optimization of person’s social adaptation, a means of preservation of self-esteemand self-respect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12827
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
L.N. Markovets 2010.pdf119.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.