Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787
Назва: Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці
Інші назви: Diagnostics of creative thinking development at preschool and primary school age summary
Автори: Іванова, В.
Ключові слова: мислення
творче мислення
діагностика розвитку
психічний розвиток
creative thinking
diagnostics of development
psychic thinking
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іванова В. Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці / В. Іванова // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С.213-218.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретичні передумови дослідження розвитку творчого мислення в дошкільному та молодшому шкільному віці. Обґрунтовується комплексна методика дослідження творчого мислення, складові якої адекватно відповідають рівню розвитку когнітивної сфери дошкільника та молодшого школяра. The article analyzes theoretical preconditions of studying creative thinking development at preschool and primary school age. It substantiates a complex method of investigating creative thinking whose structure properly corresponds to the level of cognitive sphere development of preschooler and primary schoolchildren.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іvanova.V.pdf110.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.