Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, В.-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:55:15Z-
dc.date.available2021-10-08T08:55:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова В. Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці / В. Іванова // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С.213-218.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787-
dc.description.abstractРозглядаються теоретичні передумови дослідження розвитку творчого мислення в дошкільному та молодшому шкільному віці. Обґрунтовується комплексна методика дослідження творчого мислення, складові якої адекватно відповідають рівню розвитку когнітивної сфери дошкільника та молодшого школяра. The article analyzes theoretical preconditions of studying creative thinking development at preschool and primary school age. It substantiates a complex method of investigating creative thinking whose structure properly corresponds to the level of cognitive sphere development of preschooler and primary schoolchildren.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectдіагностика розвиткуuk
dc.subjectпсихічний розвитокuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectdiagnostics of developmentuk
dc.subjectpsychic thinkinguk
dc.titleДіагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віціuk
dc.title.alternativeDiagnostics of creative thinking development at preschool and primary school age summaryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іvanova.V.pdf110.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.