Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787
Title: Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці
Other Titles: Diagnostics of creative thinking development at preschool and primary school age summary
Authors: Іванова, В.
Keywords: мислення
творче мислення
діагностика розвитку
психічний розвиток
creative thinking
diagnostics of development
psychic thinking
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Іванова В. Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці / В. Іванова // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С.213-218.
Abstract: Розглядаються теоретичні передумови дослідження розвитку творчого мислення в дошкільному та молодшому шкільному віці. Обґрунтовується комплексна методика дослідження творчого мислення, складові якої адекватно відповідають рівню розвитку когнітивної сфери дошкільника та молодшого школяра. The article analyzes theoretical preconditions of studying creative thinking development at preschool and primary school age. It substantiates a complex method of investigating creative thinking whose structure properly corresponds to the level of cognitive sphere development of preschooler and primary schoolchildren.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12787
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іvanova.V.pdf110.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.