Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276
Назва: Навчально-ігрове проектування у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій
Інші назви: Educational play projects in professional training of future managers of organizations
Автори: Качеровська, Тетяна Василівна
Kacherovska, Tetyana Vasylivna
Ключові слова: професійна підготовка
професійна підготовленість
технологія навчання
навчально-ігрове проектування
педагогічні умови
алгоритм
професійна спрямованість
міжпредметні зв’язки
professional training
professional preparedness
educational technology
educational play projects
pedagogical conditions
algorithm
professional orientation
intersubject connection
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Качеровська, Т. В. Навчально-ігрове проектування у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Василівна Качеровська; наук. кер. Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 275 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі застосування навчально-ігрового про-ектування у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій. Виявлено показники та критерії оцінки професійної підготовленості майбутніх фахівців на початковому етапі навчання; визначено і науково обґрунтовано сутність поняття “навчально-ігрове проектування”; конкретизовано структуру й алгоритм ігрового проектування. Обґрунтовано й експериментально апробовано модель застосування навчально-ігрового проектування у процесі професійної підготовки майбутніх менеджерів організацій. Встановлено, за яких педагогічних умов ця модель може бути реалізована у практиці вищих закладів освіти. A thesis investigation is dedicated to the problem of using educational play projects in profes-sional training of future managers of organizations. The essence of conception “educational play projects” has been specified; the structure and algorithm of the play projects are characterized; indices, criteria and level characteristics of professional preparedness of future specialists have been defined. The author introduces and experimentally approves the model of employment of educational play projects. Pedagogical conditions which provide effective realization of the model in practice of higher educational establishments have been determined and scientifically grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качеровська Тетяна Василівна.pdf4.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.