Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736
Назва: Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців
Інші назви: edagogically controlled reflection as a psychological and pedagogical condition for the prevention of negative influences of the media on the professional beliefs of future lawyers
Автори: Скапровська, Т. А.
Ключові слова: педагогічно контрольована рефлексія
негативні впливи
засоби масової комунікації
pedagogically controlled reflection
negative influences
mass media
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Скапровська Т. А. Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців / Т. А. Скапровська // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 126-129.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні характеристики педагогічно контрольованої рефлексії як психолого-педагогічної умови профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців та доводиться важливість її використання. The article analyzes some principle features of pedagogically controlled reflection as a psychopedagogical condition of preventing negative effects of mass media on professional persuasions of future lawyers; proves importance of using it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skaprovska T. 2010.pdf89.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.