Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкапровська, Т. А.-
dc.date.accessioned2021-10-04T08:09:13Z-
dc.date.available2021-10-04T08:09:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСкапровська Т. А. Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців / Т. А. Скапровська // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 126-129.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики педагогічно контрольованої рефлексії як психолого-педагогічної умови профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців та доводиться важливість її використання. The article analyzes some principle features of pedagogically controlled reflection as a psychopedagogical condition of preventing negative effects of mass media on professional persuasions of future lawyers; proves importance of using it.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічно контрольована рефлексіяuk
dc.subjectнегативні впливиuk
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk
dc.subjectpedagogically controlled reflectionuk
dc.subjectnegative influencesuk
dc.subjectmass mediauk
dc.titleПедагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавцівuk
dc.title.alternativeedagogically controlled reflection as a psychological and pedagogical condition for the prevention of negative influences of the media on the professional beliefs of future lawyersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skaprovska T. 2010.pdf89.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.