Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736
Title: Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців
Other Titles: edagogically controlled reflection as a psychological and pedagogical condition for the prevention of negative influences of the media on the professional beliefs of future lawyers
Authors: Скапровська, Т. А.
Keywords: педагогічно контрольована рефлексія
негативні впливи
засоби масової комунікації
pedagogically controlled reflection
negative influences
mass media
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Скапровська Т. А. Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців / Т. А. Скапровська // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 126-129.
Abstract: У статті розглянуто основні характеристики педагогічно контрольованої рефлексії як психолого-педагогічної умови профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців та доводиться важливість її використання. The article analyzes some principle features of pedagogically controlled reflection as a psychopedagogical condition of preventing negative effects of mass media on professional persuasions of future lawyers; proves importance of using it.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12736
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skaprovska T. 2010.pdf89.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.