Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Назва: Інтернаціоналізація як концептуальний базис музичної освіти іноземних студентів у педагогічних університетах України
Інші назви: Internationalization as a conceptual basis of music education of foreign students in pedagogical universities of Ukraine
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Маргіна (Мамикіна), Олена Адольфівна
Mamykina, Olena
Ключові слова: інтернаціоналізація у навчанні
освітній процес
психологічний комфорт для іноземних студентів
якісна освіта китайських студентів
мистецька освіта
internationalization in education
educational process
psychological comfort for international students
quality education of Chinese students
art education
Дата публікації: 2021
Видавництво: ФОП КАНДИБА Т.П.
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Інтернаціоналізація як концептуальний базис музичної освіти іноземних студентів у педагогічних університетах України / Н. Г. Кьон, О. А. Мамикіна // Сучасні аспекти науки. V-ий том колективної монографії / за ред. Є.О. Романенка, І. В. Жукової. - Київ; Братислава: ФОП КАНДИБА Т.П., 2021. -- С.174-187.
Короткий огляд (реферат): Процес інтернаціоналізації має відбуватися системно, охоплюючи повний комплекс різнорідних і взаємопов’язаних явищ та органічно поєднувати міжнародні освітні стандарти і транснаціональні досягнення науковців різних країн із здобутками національної культури і специфікою актуальних для певної країни освітніх завдань. Це свідчить про те, що процес внутрішньої інтернаціоналізації потребує від кожного університету і фахівців різних освітніх галузей пошуку власної дороги у втіленні загальносвітових тенденцій і векторів удосконалення змісту й форм освітнього процесу. The process of internationalization should take place systematically, covering a full range of diverse and interconnected phenomena and organically combine international educational standards and transnational achievements of scientists from different countries with the achievements of national culture and the specifics of relevant educational tasks. This indicates that the process of internal internationalization requires each university and specialists in various fields of education to find their own way in the implementation of global trends and vectors to improve the content and forms of the educational process
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koehn Natalya Georgiivna 2021.pdf5.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.