Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Title: Інтернаціоналізація як концептуальний базис музичної освіти іноземних студентів у педагогічних університетах України
Other Titles: Internationalization as a conceptual basis of music education of foreign students in pedagogical universities of Ukraine
Authors: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Маргіна (Мамикіна), Олена Адольфівна
Mamykina, Olena
Keywords: інтернаціоналізація у навчанні
освітній процес
психологічний комфорт для іноземних студентів
якісна освіта китайських студентів
мистецька освіта
internationalization in education
educational process
psychological comfort for international students
quality education of Chinese students
art education
Issue Date: 2021
Publisher: ФОП КАНДИБА Т.П.
Citation: Кьон Н. Г. Інтернаціоналізація як концептуальний базис музичної освіти іноземних студентів у педагогічних університетах України / Н. Г. Кьон, О. А. Мамикіна // Сучасні аспекти науки. V-ий том колективної монографії / за ред. Є.О. Романенка, І. В. Жукової. - Київ; Братислава: ФОП КАНДИБА Т.П., 2021. -- С.174-187.
Abstract: Процес інтернаціоналізації має відбуватися системно, охоплюючи повний комплекс різнорідних і взаємопов’язаних явищ та органічно поєднувати міжнародні освітні стандарти і транснаціональні досягнення науковців різних країн із здобутками національної культури і специфікою актуальних для певної країни освітніх завдань. Це свідчить про те, що процес внутрішньої інтернаціоналізації потребує від кожного університету і фахівців різних освітніх галузей пошуку власної дороги у втіленні загальносвітових тенденцій і векторів удосконалення змісту й форм освітнього процесу. The process of internationalization should take place systematically, covering a full range of diverse and interconnected phenomena and organically combine international educational standards and transnational achievements of scientists from different countries with the achievements of national culture and the specifics of relevant educational tasks. This indicates that the process of internal internationalization requires each university and specialists in various fields of education to find their own way in the implementation of global trends and vectors to improve the content and forms of the educational process
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koehn Natalya Georgiivna 2021.pdf5.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.