Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12725
Назва: | Пропедевтика типових помилок як метод навчання співу студентів педагогічних університетів |
Інші назви: | Propaedeutics of typical mistakes as a method of teaching singing to pedagogical students universities |
Автори: | Кьон, Наталя Георгіївна Koehn, Natalya Georgiivna |
Ключові слова: | запобігання педагогічних помилок навчання співу студенти педагогічного унверситету пропедевтична компетентність викладацька діяльність prevention of pedagogical mistakes learning to sing students of pedagogical university propedevtychna kompetentnistʹ propaedeutic competence teaching activities |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University Nowy Sacz, Poland |
Бібліографічний опис: | Кьон Н. Г. Пропедевтика типових помилок як метод навчання співу студентів педагогічних університетів / Н. Г. Кьон // Scientific Research Priorities : theoretical and practical value: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference 26th-29th of June 2018. V. 2. - Р. 90-92. |
Короткий огляд (реферат): | Ефективним методом запобігання педагогічних помилок, яких припускаються викладачі-початківці, є аналіз, узагальнення, типологізація типових недоліків та розроблена на засадах цих даних методика їх пропедевтики. У основі створення методики пропедевтики (propaideio з грецької – випереджати) лежать уявлення по те, що продуктивність діяльності підвищується за умов здатності особистості до передбачення наслідків своїх дій та здатності уникнути можливих недоліків своєї діяльності. Отже, застосування методики пропедевтики у галузі вокальної освіти має спрямовуватись на те, щоб мінімізувати педагогічні помилки і тим самим досягти оптимального результату за більш короткий час і з більш якісними характеристиками. An effective method of preventing pedagogical mistakes beginning teachers, there is an analysis, generalization, typology of typical shortcomings and developed on the basis of these data the technique of their propaedeutics. The basis for creating a method of propaedeutics (propaideio from the Greek - ahead) lie the idea that productivity is activity increases under the conditions of the individual's ability to predict the consequences of their actions and abilities avoid possible shortcomings of their activities. Thus, the application of the method of propaedeutics in in the field of vocal education should be aimed at in order to minimize pedagogical errors and thus achieve optimal results in a shorter time and with better characteristics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12725 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koehn Natalya Georgiivna 2018.pdf | 216.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.