Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.date.accessioned2021-10-01T10:13:45Z-
dc.date.available2021-10-01T10:13:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. Пропедевтика типових помилок як метод навчання співу студентів педагогічних університетів / Н. Г. Кьон // Scientific Research Priorities : theoretical and practical value: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference 26th-29th of June 2018. V. 2. - Р. 90-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12725-
dc.description.abstractЕфективним методом запобігання педагогічних помилок, яких припускаються викладачі-початківці, є аналіз, узагальнення, типологізація типових недоліків та розроблена на засадах цих даних методика їх пропедевтики. У основі створення методики пропедевтики (propaideio з грецької – випереджати) лежать уявлення по те, що продуктивність діяльності підвищується за умов здатності особистості до передбачення наслідків своїх дій та здатності уникнути можливих недоліків своєї діяльності. Отже, застосування методики пропедевтики у галузі вокальної освіти має спрямовуватись на те, щоб мінімізувати педагогічні помилки і тим самим досягти оптимального результату за більш короткий час і з більш якісними характеристиками. An effective method of preventing pedagogical mistakes beginning teachers, there is an analysis, generalization, typology of typical shortcomings and developed on the basis of these data the technique of their propaedeutics. The basis for creating a method of propaedeutics (propaideio from the Greek - ahead) lie the idea that productivity is activity increases under the conditions of the individual's ability to predict the consequences of their actions and abilities avoid possible shortcomings of their activities. Thus, the application of the method of propaedeutics in in the field of vocal education should be aimed at in order to minimize pedagogical errors and thus achieve optimal results in a shorter time and with better characteristics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherWyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University Nowy Sacz, Polanduk
dc.subjectзапобігання педагогічних помилокuk
dc.subjectнавчання співуuk
dc.subjectстуденти педагогічного унверситетуuk
dc.subjectпропедевтична компетентністьuk
dc.subjectвикладацька діяльністьuk
dc.subjectprevention of pedagogical mistakesuk
dc.subjectlearning to singuk
dc.subjectstudents of pedagogical universityuk
dc.subjectpropedevtychna kompetentnistʹ propaedeutic competenceuk
dc.subjectteaching activitiesuk
dc.titleПропедевтика типових помилок як метод навчання співу студентів педагогічних університетівuk
dc.title.alternativePropaedeutics of typical mistakes as a method of teaching singing to pedagogical students universitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koehn Natalya Georgiivna 2018.pdf216.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.