Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265
Назва: Формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах
Інші назви: Forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school
Автори: Карпова, Світлана Миколаївна
Karpova, Svitlana Mykolayivna
Ключові слова: художньо-професійна культура
майбутні архітектори
педагогічні умови
експериментальна методика
підготовка
вищі навчальні заклади
art and professional culture
future architects
pedagogical conditions
the experimental methods
training
institutions of higher education
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Карпова, С. Н. Формування художньо-професійної культури майбутніх архитекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Миколаївна Карпова; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтовано та визначено сутність і структуру феномена «художньо-професійна культура майбутніх архітекторів». Визначено компоненти (когнітивний, операційний, ціннісно-орієнтаційний), критерії оцінки (гностичний, процесуальний, рефлексивний) та показники художньо-професійної культури май-бутніх архітекторів; схарактеризовано рівні її сформованості. Виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. Розроблено модель, що складається з пропедевтичного, професійної орієнтації образотворчої діяльності, продуктивного етапів, їхнього забезпечення; експериментальна методика формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів на матеріалі навчальної дисципліни «Рисунок» і перевірено їхньої ефективність. The research is dedicated to the problem of forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school. The point and the structure of the phenomenon of “artistic and professional culture of future architects” has been defined and substantiated scientifically. The concept of “professional culture of architects” has been specified. The components, evaluation criteria and rates of artistic and professional culture of future architects have been defined; the levels of its forming have been characterized. Educational conditions of forming of artistic and professional culture of future architects have been detected and substantiated. An experimental model and method of forming of artistic and pro-fessional culture of future architects has been developed; their effectiveness has been tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpova.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.