Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпова, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorKarpova, Svitlana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-01-08T08:28:35Z-
dc.date.available2019-01-08T08:28:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКарпова, С. Н. Формування художньо-професійної культури майбутніх архитекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Миколаївна Карпова; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтовано та визначено сутність і структуру феномена «художньо-професійна культура майбутніх архітекторів». Визначено компоненти (когнітивний, операційний, ціннісно-орієнтаційний), критерії оцінки (гностичний, процесуальний, рефлексивний) та показники художньо-професійної культури май-бутніх архітекторів; схарактеризовано рівні її сформованості. Виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. Розроблено модель, що складається з пропедевтичного, професійної орієнтації образотворчої діяльності, продуктивного етапів, їхнього забезпечення; експериментальна методика формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів на матеріалі навчальної дисципліни «Рисунок» і перевірено їхньої ефективність. The research is dedicated to the problem of forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school. The point and the structure of the phenomenon of “artistic and professional culture of future architects” has been defined and substantiated scientifically. The concept of “professional culture of architects” has been specified. The components, evaluation criteria and rates of artistic and professional culture of future architects have been defined; the levels of its forming have been characterized. Educational conditions of forming of artistic and professional culture of future architects have been detected and substantiated. An experimental model and method of forming of artistic and pro-fessional culture of future architects has been developed; their effectiveness has been tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectхудожньо-професійна культураuk
dc.subjectмайбутні архітекториuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectвищі навчальні закладиuk
dc.subjectart and professional cultureuk
dc.subjectfuture architectsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectthe experimental methodsuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.titleФормування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeForming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher schooluk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.