Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1264
Title: Формирование художественно-профессиональной культуры будущих архитекторов в процессе подготовки в высших учебных заведениях
Other Titles: Формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах
Forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school
Authors: Карпова, Світлана Миколаївна
Карпова, Светлана Николаевна
Karpova, Svitlana Mykolayivna
Keywords: художественно-профессиональная культура
будущие архитекторы
педагогические условия
экспериментальная методика
подготовка
высшие учебные заведения
художньо-професійна культура
майбутні архітектори
педагогічні умови
експериментальна методика
підготовка
вищі навчальні заклади
art and professional culture
future architects
pedagogical conditions
the experimental methods
training
institutions of higher education
Issue Date: 2013
Publisher: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Citation: Карпова, С. Н. Формирование художественно-профессиональной культуры будущих архитекторов в процессе подготовки в высших учебных заведениях [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Светлана Николаевна Карпова; науч. рук. Э. Э. Карпова; ГУ "Пивдэнноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2013. – 246 с.
Abstract: Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования художественно-профессиональной культуры будущих архитекторов в процессе подготовки в высших учебных заведениях. На основе анализа философской, психолого-педагогической литературы, художественно-профессиональная культура будущего архитектора рассматривается как специфическая состав-ляющая общей профессиональной культуры архитектора, характеризующая эстетические нормы и художественные ценности, которыми он руководствуется в создании своих проектов и осваивает в процессе подготовки к этому виду деятельности. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтовано та визначено сутність і структуру феномена «художньо-професійна культура майбутніх архітекто-рів». Визначено компоненти (когнітивний, операційний, ціннісно-орієнтаційний), критерії оцінки (гностичний, процесуальний, рефлексивний) та показники художньо-професійної культури май-бутніх архітекторів; схарактеризовано рівні її сформованості. Виявлено й обґрунтовано педагогіч-ні умови формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. Розроблено модель, що складається з пропедевтичного, професійної орієнтації образотворчої діяльності, продуктивно-го етапів, їх забезпечення; експериментальна методика формування художньо-професійної куль-тури майбутніх архітекторів на матеріалі навчальної дисципліни «Рисунок» і перевірено їхньої ефективність. The research is dedicated to the problem of forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school. The point and the structure of the phenomenon of “artistic and professional culture of future architects” has been defined and substantiated scientifically. The concept of “professional culture of architects” has been specified. The components, evaluation criteria and rates of artistic and professional culture of future architects have been defined; the levels of its forming have been characterized. Educational conditions of forming of artistic and professional culture of future architects have been detected and substantiated. An experimental model and method of forming of artistic and pro-fessional culture of future architects has been developed; their effectiveness has been tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1264
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпова Светлана Николаевна.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open
Карпова додатки.pdf11.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.