Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429
Назва: Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія]
Інші назви: Theoretical and methodological principles of forming the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activity of students: [monograph]
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: готовність майбутніх вихователів
інформаційно-комунікаційні технології
пізнавальна діяльність дошкільників
майбутні вихователі
readiness of future educators
information and communication technologies
cognitive activity of preschoolers
Дата публікації: 2021
Видавництво: ФОП Бондаренко М. О.
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія] / О. А. Листопад, І. К. Мардароова. - Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2021. - 164 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглядаються теоретико-методичні засади формування майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. Розкрито сутність і структуру феномена "готовність мйбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників". Визначено компоненти, показники та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. The monograph examines the theoretical and methodological foundations of the formation of future educators to the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers. The essence and structure of the phenomenon " readiness of future educators for the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers " are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych 2021.pdf29.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.