Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429
Title: Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія]
Other Titles: Theoretical and methodological principles of forming the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activity of students: [monograph]
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Keywords: готовність майбутніх вихователів
інформаційно-комунікаційні технології
пізнавальна діяльність дошкільників
майбутні вихователі
readiness of future educators
information and communication technologies
cognitive activity of preschoolers
Issue Date: 2021
Publisher: ФОП Бондаренко М. О.
Citation: Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія] / О. А. Листопад, І. К. Мардароова. - Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2021. - 164 с.
Abstract: У монографії розглядаються теоретико-методичні засади формування майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. Розкрито сутність і структуру феномена "готовність мйбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників". Визначено компоненти, показники та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. The monograph examines the theoretical and methodological foundations of the formation of future educators to the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers. The essence and structure of the phenomenon " readiness of future educators for the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers " are revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12429
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych 2021.pdf29.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.