Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Назва: Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі
Автори: Орєхова, Лариса Іванівна
Orekhova, Larysa Ivanivna
Ключові слова: методика викладання української мови
формування оцінного компонента
професійно-мовленнєва діяльність
майбутні учителі української мови і літератури
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Орєхова Л. І. Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі / Л. І. Орєхова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 137-139.
Короткий огляд (реферат): The cognate and evaluative stage is aimed at providing theoretical ground for successful mastering of knowledge and primary abilities and skills that are necessary for working out evaluative activity of the students in their future professional work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oriekhova prof.pdf133.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.