Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Title: Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі
Authors: Орєхова, Лариса Іванівна
Orekhova, Larysa Ivanivna
Keywords: методика викладання української мови
формування оцінного компонента
професійно-мовленнєва діяльність
майбутні учителі української мови і літератури
Issue Date: 2006
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Орєхова Л. І. Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі / Л. І. Орєхова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 137-139.
Abstract: The cognate and evaluative stage is aimed at providing theoretical ground for successful mastering of knowledge and primary abilities and skills that are necessary for working out evaluative activity of the students in their future professional work.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oriekhova prof.pdf133.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.