Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрєхова, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorOrekhova, Larysa Ivanivna-
dc.date.accessioned2021-09-09T08:56:13Z-
dc.date.available2021-09-09T08:56:13Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationОрєхова Л. І. Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі / Л. І. Орєхова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 137-139.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12373-
dc.description.abstractThe cognate and evaluative stage is aimed at providing theoretical ground for successful mastering of knowledge and primary abilities and skills that are necessary for working out evaluative activity of the students in their future professional work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодика викладання української мовиuk
dc.subjectформування оцінного компонентаuk
dc.subjectпрофесійно-мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectмайбутні учителі української мови і літературиuk
dc.titleФормування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oriekhova prof.pdf133.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.