Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234
Назва: Цінності освітнього гуманізму в контексті глобалізації
Інші назви: Ценности образовательного гуманизма в контексте глобализации
Values of educational humanism in context of globalization
Автори: Кадієвська, Ірина Аркадіївна
Кадиевская, Ирина Аркадьевна
Kadiyevcka, Iryna Arkadiivna
Ключові слова: гуманізм
освіта
гуманізація освіти
культура освіти
цінності
гуманістичні цінності
освітній гуманізм
цінності освітнього гуманізму
ідеологія
глобалізація. гуманизм
образование
гуманизация образования
культура образования
ценности
гуманистические ценности
гуманизм в образовании
ценности гуманизма в образовании
идеология
глобализация
humanism
education
humanization of education
culture of education
values
humanistic values
education humanism
the values of education humanism
ideology
globalisation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кадієвська, І. А. Цінності освітнього гуманізму в контексті глобалізації [Текст] : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / Ірина Аркадіївна Кадієвська; наук. консультант А. І. Кавалеров; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 405 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена дослідженню цінностей освітнього гуманізму в контексті глобалізації. Цінності освітнього гуманізму визначаються як предмет або мета будь-якого інтересу, бажання чи потреби людського існування. Вони набувають свого статусу в результаті оцінки за критерієм «людяність-антилюдяність», особливістю яких є здатність позитивним чином впливати, узгоджуватись, входити, інтегруватись з людяністю в людині. Диссертация посвящена исследованию ценностей образовательного гуманизма в контексте глобализации. Ценности образовательного гуманизма определяются как предмет или цель какого-либо интереса, желания или потребности человеческого существования. Они приобретают свой статус в результате оценки по критерию «человечность-античеловечность», особенностью которых является способность позитивным образом влиять, согласовываться, входить и интегрироваться с человечностью в человеке. The thesis is dedicated to the research of values of educational humanism in context of globalization. Values of educational humanism are defined as the subject or aim of any interest, desires or needs of human existence. They acquire their status as a result of estimation following the criterion of «humanity-antihumanity», the feature of which is the ability of positive influence, agreement, entry, integration with humanity in a person.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадієвська Ірина Аркадіївна.pdf2.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.