Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Назва: Особливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класів
Інші назви: Features of the development of the self-concept of future primary school teachers
Автори: Пеньковська, Н. М.
Ключові слова: Я-концепція
самозвіт
студенти
I-concept
self-report
students
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Пеньковська Н. М. Особливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класів / Н. М. Пеньковська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С. 120-124.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито аспекти вивчення особливостей розвитку Я-концепції у майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито поняття Я-концепції та різницю між Я-концепцією та самозвітом. Представлено порівняльний аналіз особливостей розвитку Я-концепції майбутніх вчителів початкових класів на різних етапах навчання. The article reveals aspects of studying the peculiarities of the development of self-concept in future primary school teachers. The concept of self-concept and the difference between self-concept and self-report are revealed. A comparative analysis of the peculiarities of the development of the self-concept of future primary school teachers at different stages of education is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Penkovskaya N. 2011.pdf371.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.