Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеньковська, Н. М.-
dc.date.accessioned2021-09-08T10:35:28Z-
dc.date.available2021-09-08T10:35:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПеньковська Н. М. Особливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класів / Н. М. Пеньковська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С. 120-124.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336-
dc.description.abstractУ статті розкрито аспекти вивчення особливостей розвитку Я-концепції у майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито поняття Я-концепції та різницю між Я-концепцією та самозвітом. Представлено порівняльний аналіз особливостей розвитку Я-концепції майбутніх вчителів початкових класів на різних етапах навчання. The article reveals aspects of studying the peculiarities of the development of self-concept in future primary school teachers. The concept of self-concept and the difference between self-concept and self-report are revealed. A comparative analysis of the peculiarities of the development of the self-concept of future primary school teachers at different stages of education is presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectсамозвітuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectI-conceptuk
dc.subjectself-reportuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleОсобливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класівuk
dc.title.alternativeFeatures of the development of the self-concept of future primary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Penkovskaya N. 2011.pdf371.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.