Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273
Назва: Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників
Автори: Партико, Т. Б.
Ключові слова: прагнення до знань
студенти
хронічна втома
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Партико Т. Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників / Т. Б. Партико // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 237-243.
Короткий огляд (реферат): Досліджено, яке місце серед психологічних особливостей студентів-першокурсників з високим ступенем хронічного стомлення займають їхнє прагнення до знань. Виявлено, що пізнавальні потреби таких студентів нижчі, ніж у тих, хто має низький ступінь хронічної втоми. Встановлено, що креативность сприяє росту академічної автономності й зниженню фізіологічного дискомфорту, а академічна успішність досягається при когнітивному комфорті й низькому психологічному стресі. The author investigates the role of striving for knowledge among psychological peculiarities of first-year students with high level of chronic tiredness. It was revealed that the level of cognitive needs of such students is lower than of those students who have a low level of chronic tiredness. It was shown that creativity contributes to increasing of academic independence and decreasing of physiological discomfort; and academic success is reached in terms of cognitive comfort and low psychologicalstress.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Partyko.pdf129.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.