Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12273
Назва: | Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників |
Автори: | Партико, Т. Б. |
Ключові слова: | прагнення до знань студенти хронічна втома |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Партико Т. Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників / Т. Б. Партико // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 237-243. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено, яке місце серед психологічних особливостей студентів-першокурсників з високим ступенем хронічного стомлення займають їхнє прагнення до знань. Виявлено, що пізнавальні потреби таких студентів нижчі, ніж у тих, хто має низький ступінь хронічної втоми. Встановлено, що креативность сприяє росту академічної автономності й зниженню фізіологічного дискомфорту, а академічна успішність досягається при когнітивному комфорті й низькому психологічному стресі. The author investigates the role of striving for knowledge among psychological peculiarities of first-year students with high level of chronic tiredness. It was revealed that the level of cognitive needs of such students is lower than of those students who have a low level of chronic tiredness. It was shown that creativity contributes to increasing of academic independence and decreasing of physiological discomfort; and academic success is reached in terms of cognitive comfort and low psychologicalstress. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12273 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Partyko.pdf | 129.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.