Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПартико, Т. Б.-
dc.date.accessioned2021-09-07T07:03:12Z-
dc.date.available2021-09-07T07:03:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПартико Т. Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників / Т. Б. Партико // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 237-243.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273-
dc.description.abstractДосліджено, яке місце серед психологічних особливостей студентів-першокурсників з високим ступенем хронічного стомлення займають їхнє прагнення до знань. Виявлено, що пізнавальні потреби таких студентів нижчі, ніж у тих, хто має низький ступінь хронічної втоми. Встановлено, що креативность сприяє росту академічної автономності й зниженню фізіологічного дискомфорту, а академічна успішність досягається при когнітивному комфорті й низькому психологічному стресі. The author investigates the role of striving for knowledge among psychological peculiarities of first-year students with high level of chronic tiredness. It was revealed that the level of cognitive needs of such students is lower than of those students who have a low level of chronic tiredness. It was shown that creativity contributes to increasing of academic independence and decreasing of physiological discomfort; and academic success is reached in terms of cognitive comfort and low psychologicalstress.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрагнення до знаньuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectхронічна втомаuk
dc.titleПрагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Partyko.pdf129.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.