Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273
Title: Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників
Authors: Партико, Т. Б.
Keywords: прагнення до знань
студенти
хронічна втома
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Партико Т. Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників / Т. Б. Партико // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 237-243.
Abstract: Досліджено, яке місце серед психологічних особливостей студентів-першокурсників з високим ступенем хронічного стомлення займають їхнє прагнення до знань. Виявлено, що пізнавальні потреби таких студентів нижчі, ніж у тих, хто має низький ступінь хронічної втоми. Встановлено, що креативность сприяє росту академічної автономності й зниженню фізіологічного дискомфорту, а академічна успішність досягається при когнітивному комфорті й низькому психологічному стресі. The author investigates the role of striving for knowledge among psychological peculiarities of first-year students with high level of chronic tiredness. It was revealed that the level of cognitive needs of such students is lower than of those students who have a low level of chronic tiredness. It was shown that creativity contributes to increasing of academic independence and decreasing of physiological discomfort; and academic success is reached in terms of cognitive comfort and low psychologicalstress.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12273
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Partyko.pdf129.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.