Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12268
Назва: Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів
Автори: Марусинець, М. М.
Ключові слова: професійна рефлексія
майбутній вчитель початкових класів
креативність
педагогічна рефлексія
саморефлексія
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Марусинець М. М. Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів / М. М. Марусинець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 216-220.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті сутність і структура професійної рефлексії вчителів початкових класів; схарактеризовано рівні її розвитку, підкреслено роль креативности у формуванні професійної рефлексії майбутнього педагога початкових класів. The article reveals the essence and structure of professional reflection of primary school teachers; characterizes the levels of their development; emphasizes the role of creativity in forming professional reflection of future primary school teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12268
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusynets.pdf90.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.