Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарусинець, М. М.-
dc.date.accessioned2021-09-07T06:44:12Z-
dc.date.available2021-09-07T06:44:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМарусинець М. М. Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів / М. М. Марусинець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 216-220.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12268-
dc.description.abstractУ статті розкриті сутність і структура професійної рефлексії вчителів початкових класів; схарактеризовано рівні її розвитку, підкреслено роль креативности у формуванні професійної рефлексії майбутнього педагога початкових класів. The article reveals the essence and structure of professional reflection of primary school teachers; characterizes the levels of their development; emphasizes the role of creativity in forming professional reflection of future primary school teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкових класівuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпедагогічна рефлексіяuk
dc.subjectсаморефлексіяuk
dc.titleКреативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusynets.pdf90.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.