Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12268
Title: Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів
Authors: Марусинець, М. М.
Keywords: професійна рефлексія
майбутній вчитель початкових класів
креативність
педагогічна рефлексія
саморефлексія
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Марусинець М. М. Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів / М. М. Марусинець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 216-220.
Abstract: У статті розкриті сутність і структура професійної рефлексії вчителів початкових класів; схарактеризовано рівні її розвитку, підкреслено роль креативности у формуванні професійної рефлексії майбутнього педагога початкових класів. The article reveals the essence and structure of professional reflection of primary school teachers; characterizes the levels of their development; emphasizes the role of creativity in forming professional reflection of future primary school teacher.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12268
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marusynets.pdf90.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.