Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12258
Назва: Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра
Автори: Іванова, Т. П.
Мазилова, Г. Б.
Ключові слова: розвивальне навчання
проблемна ситуація
креативність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іванова Т. П. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра / Т. П. Іванова, Г. Б. Мазилова // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 185-191.
Короткий огляд (реферат): Розвивальне навчання в молодшому шкільному віці в першу чергу орієнтовано на розвиток продуктивного мислення. Програма, що складається з комплексу завдань-вправ, поданих в ігровій формі, націлена на навчання молодшого школяра вмінню аналізувати проблемну ситуацію й проявляти новоутворення: креативность у рішенні завдань. Запропонований формувальний експеримент у підсумку підвищує об'єктивні інтелектуальні показники. Progressive training at junior school age is first of all oriented at development of productive thinking. Our program comprising a set of tasks-exercises given in the form of games is aimed at developing a junior pupil’s ability of analyzing a problem situation and manifesting such a new formation as creativity in solving problems. The conducted forming experiment increases objective intellectual indices of a pupil, in particular the level of development of logic operations, verbal and non-verbal intellect, which are so necessary at a secondary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12258
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova, G.B. Mazylova.pdf143.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.