Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Т. П.-
dc.contributor.authorМазилова, Г. Б.-
dc.date.accessioned2021-09-06T09:22:55Z-
dc.date.available2021-09-06T09:22:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова Т. П. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра / Т. П. Іванова, Г. Б. Мазилова // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 185-191.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12258-
dc.description.abstractРозвивальне навчання в молодшому шкільному віці в першу чергу орієнтовано на розвиток продуктивного мислення. Програма, що складається з комплексу завдань-вправ, поданих в ігровій формі, націлена на навчання молодшого школяра вмінню аналізувати проблемну ситуацію й проявляти новоутворення: креативность у рішенні завдань. Запропонований формувальний експеримент у підсумку підвищує об'єктивні інтелектуальні показники. Progressive training at junior school age is first of all oriented at development of productive thinking. Our program comprising a set of tasks-exercises given in the form of games is aimed at developing a junior pupil’s ability of analyzing a problem situation and manifesting such a new formation as creativity in solving problems. The conducted forming experiment increases objective intellectual indices of a pupil, in particular the level of development of logic operations, verbal and non-verbal intellect, which are so necessary at a secondary school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвивальне навчанняuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.titleДеякі особливості продуктивного мислення молодшого школяраuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova, G.B. Mazylova.pdf143.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.