Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241
Назва: | Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання |
Автори: | Біла, І. М. |
Ключові слова: | дошкільник конструювання творче сприйняття сприйняття спостережливість розуміння творча діяльність |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Біла І. М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання / І. М. Біла // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 138-143. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває характерні риси сприйняття в контексті процесу розуміння дошкільниками завдань на конструювання. The article demonstrates some characteristic features of pre-schoolers’ perception in terms of their comprehension of designing tasks. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Byla.pdf | 112.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.