Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241
Title: Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання
Authors: Біла, І. М.
Keywords: дошкільник
конструювання
творче сприйняття
сприйняття
спостережливість
розуміння
творча діяльність
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Біла І. М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання / І. М. Біла // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 138-143.
Abstract: Стаття розкриває характерні риси сприйняття в контексті процесу розуміння дошкільниками завдань на конструювання. The article demonstrates some characteristic features of pre-schoolers’ perception in terms of their comprehension of designing tasks.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byla.pdf112.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.