Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біла, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T11:05:26Z | - |
dc.date.available | 2021-09-03T11:05:26Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Біла І. М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання / І. М. Біла // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 138-143. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває характерні риси сприйняття в контексті процесу розуміння дошкільниками завдань на конструювання. The article demonstrates some characteristic features of pre-schoolers’ perception in terms of their comprehension of designing tasks. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.subject | конструювання | uk |
dc.subject | творче сприйняття | uk |
dc.subject | сприйняття | uk |
dc.subject | спостережливість | uk |
dc.subject | розуміння | uk |
dc.subject | творча діяльність | uk |
dc.title | Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.