Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіла, І. М.-
dc.date.accessioned2021-09-03T11:05:26Z-
dc.date.available2021-09-03T11:05:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБіла І. М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання / І. М. Біла // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 138-143.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12241-
dc.description.abstractСтаття розкриває характерні риси сприйняття в контексті процесу розуміння дошкільниками завдань на конструювання. The article demonstrates some characteristic features of pre-schoolers’ perception in terms of their comprehension of designing tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectконструюванняuk
dc.subjectтворче сприйняттяuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectспостережливістьuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.titleСприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструюванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byla.pdf112.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.