Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів
Інші назви: Training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: педагогічна взаємодія
підготовка
готовність
майбутні вчителі початкових класів
учні
батьки
pedagogical interaction
training
readiness
future primary school teachers
pupils
parents
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Буздуган, О. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Анатоліївна Буздуган; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів (забезпечення позитивної мотивації майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів; інтегрування навчальних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів до роботи з батьками учнів; використання потенціалу педагогічної практики, навчальної і самостійної роботи студентів у педагогічній взаємодії з батьками учнів). In the dissertation there have been firstly scientifically grounded the pedagogical conditions of training primary school teachers for pedagogical interaction with parents (providing positive motivation of primary school teachers for pedagogical interaction with parents, integration of disciplines in the professional training of future primary school teachers to working with parents, the use of potential pedagogical practice, training and independent work of students in pedagogical interaction with parents), essence and structure (intellectual-cognitive, value-motivational, operational-activity components) of readiness of future primary school teacher to pedagogical interaction with parents;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burkovska.pdf197.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.