Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів
Other Titles: Training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents
Authors: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Keywords: педагогічна взаємодія
підготовка
готовність
майбутні вчителі початкових класів
учні
батьки
pedagogical interaction
training
readiness
future primary school teachers
pupils
parents
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Буздуган, О. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Анатоліївна Буздуган; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Abstract: У дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів (забезпечення позитивної мотивації майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів; інтегрування навчальних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів до роботи з батьками учнів; використання потенціалу педагогічної практики, навчальної і самостійної роботи студентів у педагогічній взаємодії з батьками учнів). In the dissertation there have been firstly scientifically grounded the pedagogical conditions of training primary school teachers for pedagogical interaction with parents (providing positive motivation of primary school teachers for pedagogical interaction with parents, integration of disciplines in the professional training of future primary school teachers to working with parents, the use of potential pedagogical practice, training and independent work of students in pedagogical interaction with parents), essence and structure (intellectual-cognitive, value-motivational, operational-activity components) of readiness of future primary school teacher to pedagogical interaction with parents;
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burkovska.pdf197.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.