Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12147
Назва: Подолання наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку в умовах прийомної сім’ї
Інші назви: Overcoming the consequences of emotional deprivation of the primary school children in a foster family
Автори: Цумарєва, Наталя Вікторівна
Tsumarieva, Natalia Viktorivna
Ключові слова: прийомні сім’ї
діти молодшого шкільного віку
наслідки емоційної депривації
теоретична модель емоційної депривації
подолання наслідків емоційної депривації в умовах прийомної сім’ї
foster families
children of primary school age
emotional deprivation
consequences of emotional deprivation
theoretical model of emotional deprivation
overcoming the consequences of emotional deprivation in a condition of foster family
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цумарєва Н. В. Подолання наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку в умовах прийомної сім’ї : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / Н. В. Цумарєва. – Одеса, 2021. – 24 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі виявлення наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку та їх подолання на основі впровадження прикладної моделі психологічного супроводу прийомної сім’ї. У дослідженні здійснений системний теоретико-методологічний аналіз поняття емоційної депривації, визначено її причини, механізми виникнення та прояви у дітей молодшого шкільного віку. Запропоновано визначення емоційної депривації як процесу довготривалого перебування особистості в умовах емоційно збідненого середовища, обумовленого незадоволенням емоційних потреб, втрати, обмеження, недостатності чи відсутності можливостей для встановлення тісних емоційних зв’язків, контактів та взаємодії зі значимою особою, що спричиняє дисфункцію, порушення та розлади психофізичної та психосоціальної сфер особистості. Розроблено теоретичну модель емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку. Проведено емпіричне дослідження наслідків емоційної депривації у молодших школярів, виявлено її компоненти та рівні. Розроблено та впроваджено прикладну модель психологічного супроводу прийомних сімей з емоційно депривованими дітьми, здійснено аналіз її ефективності та запропоновано методичні рекомендації прийомним батькам щодо профілактики та подолання наслідків емоційної депривації у молодших школярів. The research paper is devoted to the problem of detection the consequences of the primary school aged children emotional deprivation and their overcoming based on the implementation of the applied model of the psychological conduct for the foster family. It is realized the systematic theoretically-methodological analysis of the emotional deprivation notion in this thesis; also it is determined its reasons, the mechanisms of appearing and the manifestations in the primary school aged children. It is given the authorical notion to the emotional deprivation definition and it is worked out the theoretical model of it in the primary school aged children. It is carried out the empiric discovery of the consequences of the emotional deprivation in this group of children and it is highlighted their components & the levels too. It is developed and implemented the applied model of the psychological conduct of the foster families with the emotionally deprivated children, it is realized the analysis of its effectiveness and it is suggested the methodical recommendations to the foster parents as for the prophylactic measures & the overcoming of the consequences of the primary school aged children emotional deprivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12147
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Tsumarieva_2021.pdf344.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.