Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12147
Title: Подолання наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку в умовах прийомної сім’ї
Other Titles: Overcoming the consequences of emotional deprivation of the primary school children in a foster family
Authors: Цумарєва, Наталя Вікторівна
Tsumarieva, Natalia Viktorivna
Keywords: прийомні сім’ї
діти молодшого шкільного віку
наслідки емоційної депривації
теоретична модель емоційної депривації
подолання наслідків емоційної депривації в умовах прийомної сім’ї
foster families
children of primary school age
emotional deprivation
consequences of emotional deprivation
theoretical model of emotional deprivation
overcoming the consequences of emotional deprivation in a condition of foster family
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Цумарєва Н. В. Подолання наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку в умовах прийомної сім’ї : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / Н. В. Цумарєва. – Одеса, 2021. – 24 с.
Abstract: Дисертація присвячена проблемі виявлення наслідків емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку та їх подолання на основі впровадження прикладної моделі психологічного супроводу прийомної сім’ї. У дослідженні здійснений системний теоретико-методологічний аналіз поняття емоційної депривації, визначено її причини, механізми виникнення та прояви у дітей молодшого шкільного віку. Запропоновано визначення емоційної депривації як процесу довготривалого перебування особистості в умовах емоційно збідненого середовища, обумовленого незадоволенням емоційних потреб, втрати, обмеження, недостатності чи відсутності можливостей для встановлення тісних емоційних зв’язків, контактів та взаємодії зі значимою особою, що спричиняє дисфункцію, порушення та розлади психофізичної та психосоціальної сфер особистості. Розроблено теоретичну модель емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку. Проведено емпіричне дослідження наслідків емоційної депривації у молодших школярів, виявлено її компоненти та рівні. Розроблено та впроваджено прикладну модель психологічного супроводу прийомних сімей з емоційно депривованими дітьми, здійснено аналіз її ефективності та запропоновано методичні рекомендації прийомним батькам щодо профілактики та подолання наслідків емоційної депривації у молодших школярів. The research paper is devoted to the problem of detection the consequences of the primary school aged children emotional deprivation and their overcoming based on the implementation of the applied model of the psychological conduct for the foster family. It is realized the systematic theoretically-methodological analysis of the emotional deprivation notion in this thesis; also it is determined its reasons, the mechanisms of appearing and the manifestations in the primary school aged children. It is given the authorical notion to the emotional deprivation definition and it is worked out the theoretical model of it in the primary school aged children. It is carried out the empiric discovery of the consequences of the emotional deprivation in this group of children and it is highlighted their components & the levels too. It is developed and implemented the applied model of the psychological conduct of the foster families with the emotionally deprivated children, it is realized the analysis of its effectiveness and it is suggested the methodical recommendations to the foster parents as for the prophylactic measures & the overcoming of the consequences of the primary school aged children emotional deprivation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12147
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Tsumarieva_2021.pdf344.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.