Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Назва: Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці
Інші назви: Психологические основы киберадикций в подростковом и юношеском возрасте
Psychological grounds of cyber-addictions in adolescence and youth
Автори: Асєєва, Юлія Олександрівна
Asieieva, Yuliia Oleksandrivna
Ключові слова: адикція
кіберадикція
підлітковий та юнацький вік
віртуалізація самосвідомості
розвиток кіберадикції
Я-концепція
віртуальне Я
віртуальна Я-концепція
профілактика та психокорекція кіберадикцій
addictions
cyber-addiction
adolescence and adolescence
virtualization of self-consciousness
development of cyber-addiction
I-concept
virtual-I
virtual self-concept
prevention and psychocorrection of cyber-addictions
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Асєєва Ю.О. Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці : автореф. дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / Ю. О. Асєєва. – Одеса, 2021. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню психологічних засад кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці. На підставі вивчення теоретико-методологічних засад психологічного пізнання віртуального простору, особливостей кіберзалежності й індивідуально-психологічних характеристик, психічних станів, особливостей внутрішньо-сімейних стосунків кіберадиктів та з використанням принципів системного, суб’єктно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів побудовано та емпірично апробовано структурно-динамічну модель розвитку та подолання кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці, розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо профілактики кіберадикцій для психологів та соціальних працівників освітніх закладів України. Thesis is devoted to the study of psychological bases of cyber-addiction in adolescence and adolescence. Based on the study of theoretical and methodological principles of psychological cognition of virtual space, features of cyber dependence and individual psychological characteristics, mental states, features of intrafamily relations of cyber addictions and using the principles of systemic, subject-activity, personality-oriented approaches built and empirically, dynamic model of development and overcoming of cyber-addictions in adolescence and adolescence, developed psychological and pedagogical recommendations for the prevention of cyber-addictions for psychologists and social workers of educational institutions of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asieieva_Yu._O._2021.pdf411.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.