Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Title: Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці
Other Titles: Психологические основы киберадикций в подростковом и юношеском возрасте
Psychological grounds of cyber-addictions in adolescence and youth
Authors: Асєєва, Юлія Олександрівна
Asieieva, Yuliia Oleksandrivna
Keywords: адикція
кіберадикція
підлітковий та юнацький вік
віртуалізація самосвідомості
розвиток кіберадикції
Я-концепція
віртуальне Я
віртуальна Я-концепція
профілактика та психокорекція кіберадикцій
addictions
cyber-addiction
adolescence and adolescence
virtualization of self-consciousness
development of cyber-addiction
I-concept
virtual-I
virtual self-concept
prevention and psychocorrection of cyber-addictions
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Асєєва Ю.О. Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці : автореф. дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / Ю. О. Асєєва. – Одеса, 2021. – 44 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вивченню психологічних засад кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці. На підставі вивчення теоретико-методологічних засад психологічного пізнання віртуального простору, особливостей кіберзалежності й індивідуально-психологічних характеристик, психічних станів, особливостей внутрішньо-сімейних стосунків кіберадиктів та з використанням принципів системного, суб’єктно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів побудовано та емпірично апробовано структурно-динамічну модель розвитку та подолання кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці, розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо профілактики кіберадикцій для психологів та соціальних працівників освітніх закладів України. Thesis is devoted to the study of psychological bases of cyber-addiction in adolescence and adolescence. Based on the study of theoretical and methodological principles of psychological cognition of virtual space, features of cyber dependence and individual psychological characteristics, mental states, features of intrafamily relations of cyber addictions and using the principles of systemic, subject-activity, personality-oriented approaches built and empirically, dynamic model of development and overcoming of cyber-addictions in adolescence and adolescence, developed psychological and pedagogical recommendations for the prevention of cyber-addictions for psychologists and social workers of educational institutions of Ukraine.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Asieieva_Yu._O._2021.pdf411.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.