Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12047
Назва: | Временная перспектива индивида: теоретический и практический аспекты |
Інші назви: | Тимчасова перспектива індивіда: теоретичний і практичний аспекти |
Автори: | Закревский, В. Э. Закревський, В. Е. Zakrevsky, V. E. |
Ключові слова: | сверхрпотребности (тенденции) индивида объяснительная модель мотивации временная перспектива личности темпоральная динамика смысл будущего сверхрпотребності (тенденції) індивіда пояснювальна модель мотивації тимчасова перспектива особистості темпоральна динаміка сенс майбутнього super-needs (trends) of the individual explanatory model of motivation temporary perspective of personality temporal dynamics meaning of the future |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Закревский В. Э. Временная перспектива индивида: теоретический и практический аспекты / В. Э. Закревский // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 27-30. |
Короткий огляд (реферат): | В работе рассмотрены некоторые теоретические подходы к проблеме временной перспективы личности. Уточнено социально-педагогическое значение сущностных характеристик будущего человека: мотивационны объекты, события, опыт протяженность, насыщенность. Определены вероятные композиционные вариацииразвертывания определяющих тенденций социального поведения – самореализация (беру) и самоотдачи (отдаю). Выявлены структура и типы жизненных стратегий старшеклассников – стратегия интегральной самореализации, стратегия адаптивной самореализации, пассивно-деструктивная стратегия. Осуществлен анализ состояния рынка психологических услуг в части управления временем жизни. У роботі розглянуті деякі теоретичні підходи до проблеми часової перспективи особистості. Уточнено соціально-педагогічне значення сутнісних характеристик майбутнього людини: мотиваційно об'єкти, події, досвід протяжність, насиченість. Визначено ймовірні композиційні варіацііразвертиванія визначальних тенденцій соціальної поведінки - самореалізація (беру) і самовіддачі (віддаю). Виявлено структура і типи життєвих стратегій старшокласників - стратегія інтегральної самореалізації, стратегія адаптивної самореалізації, пасивно-деструктивна стратегія. Здійснено аналіз стану ринку психологічних послуг в частині управління часом життя. he paper considers some theoretical approaches to the problem of time perspective of the individual. The socio-pedagogical significance of the essential characteristics of the future man is specified: motivational objects, events, experience, length, saturation. Probable compositional variations of development of defining tendencies of social behavior - self-realization (I take) and self-giving (I give) are defined. The structure and types of life strategies of high school students are revealed - strategy of integral self-realization, strategy of adaptive self-realization, passive-destructive strategy. The analysis of the state of the market of psychological services in terms of life time management is carried out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12047 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zakrevsky V. E. 2011.pdf | 143.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.