Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971
Назва: Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Інші назви: Features of the development of creative thinking in the transition period from preschool to primary school age
Автори: Іванова, В. В.
Ключові слова: творче мислення
молодший шкільний вік
дошкільний вік
розвиток творчих здібностей
creative thinking
primary school age
preschool age
development of creative abilities
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості творчого мислення дітей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, показано педагогічні умови, які сприяють такому розвитку. he article deals with the peculiarities of children's creative thinking in the transition period from preschool to primary school age, shows the pedagogical conditions that contribute to such development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova V. 2011.pdf126.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.