Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:49:15Z-
dc.date.available2021-07-16T07:49:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 97-101.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості творчого мислення дітей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, показано педагогічні умови, які сприяють такому розвитку. he article deals with the peculiarities of children's creative thinking in the transition period from preschool to primary school age, shows the pedagogical conditions that contribute to such development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectprimary school ageuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectdevelopment of creative abilitiesuk
dc.titleОсобливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного вікуuk
dc.title.alternativeFeatures of the development of creative thinking in the transition period from preschool to primary school ageuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova V. 2011.pdf126.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.