Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971
Title: Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Other Titles: Features of the development of creative thinking in the transition period from preschool to primary school age
Authors: Іванова, В. В.
Keywords: творче мислення
молодший шкільний вік
дошкільний вік
розвиток творчих здібностей
creative thinking
primary school age
preschool age
development of creative abilities
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Іванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 97-101.
Abstract: У статті йдеться про особливості творчого мислення дітей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, показано педагогічні умови, які сприяють такому розвитку. he article deals with the peculiarities of children's creative thinking in the transition period from preschool to primary school age, shows the pedagogical conditions that contribute to such development.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11971
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova V. 2011.pdf126.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.