Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11866
Title: Teaching languages within international chine se teaching framework
Other Titles: Викладання мов у рамках міжнародної викладацької роботи
Authors: Zhao Ruichen
Keywords: international Chinese teaching
a language teacher
teaching quality
міжнародне викладання китайської мови
вчитель мови
якість викладання
Issue Date: 2021
Publisher: Харбінський інженерний університет
Citation: Zhao Ruichen Teaching languages within international chine se teaching framework / Zhao Ruichen // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021. – С. 47-48.
Abstract: Whether in the teaching of Chinese as a foreign language in China or within the framework of international Chinese language teaching, a language teacher is one of the important factors influencing the teaching process and its quality. International Chinese teachers need to pay attention to the environment, attitude and flexibility of methodological tools when using language. The correct use of language by international Chinese teachers will not only strengthen communication with students, but also help to improve the quality of teaching. Чи викладається китайська мова як іноземна в Китаї, чи в рамках міжнародного викладання китайської мови, вчитель мови є одним із важливих факторів, що впливають на процес навчання та його якість. Міжнародні викладачі китайської мови повинні звертати увагу на довкілля, ставлення та гнучкість методологічних інструментів під час використання мови. Правильне використання мови міжнародними викладачами китайської мови не тільки зміцнить спілкування зі студентами, але й допоможе поліпшити якість викладання
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11866
Appears in Collections:2021 Вип. 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhao Ruichen 2021.pdf710.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.