Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11860
Назва: The Competence-Based Approach toProfessional Training of theFuture Linguists/Interpreters in a Multicultural Environment
Інші назви: Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх мовознавців / перекладачів у полікультурному середовищі
Автори: Morgun, Oleksandra Oleksandrivna
Моргун, Олександра Олександрівна
Ключові слова: multicultural environment
interpreter
linguist
professional talent training
полікультурне середовище
перекладач
лінгвіст
професійна підготовка талантів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Morhun А. The Competence-Based Approach toProfessional Training of theFuture Linguists/Interpreters in a Multicultural Environment / А. Morhun // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021. – С. 61-63.
Короткий огляд (реферат): In recent years, with the overall improvement of China's social development, the status of Chinese in international exchanges has gradually increased. As the most basic and most important social factor, the Chinese language and culture have gradually attracted people’s attention. Especially at the current multicultural background, the Chinese language and literatureas the major in higher education institutions is facing great challenges, and it gives necessary requirements to the training of future linguists/interpreters. An important way for a country to exert its comprehensive advantages is the smooth development of cultural framework, which is also an important part of the country’s soft power. The future linguists/interpreters should possess many skills, since their professional quality portfolioreflects the national spirit and development directions. In addition, it is an important manifestation of the current improvement at the overall level of educationdevelopment. В останні роки, із загальним покращенням соціального розвитку Китаю, статус китайців на міжнародних біржах поступово підвищувався. Як найважливіший і найважливіший соціальний фактор, китайська мова та культура поступово привертають увагу людей. Особливо на нинішньому мультикультурному досвіді китайська мова та література, як основний у вищих навчальних закладах, стикаються з великими проблемами, і це вимагає необхідних вимог до підготовки майбутніх лінгвістів / перекладачів. Важливим способом використання країною своїх всебічних переваг є плавний розвиток культурних рамок, що також є важливою складовою м’якої сили країни. Майбутні лінгвісти / перекладачі повинні володіти багатьма навичками, оскільки їх професійна якість відображає національний дух та напрямки розвитку. Крім того, це важливий прояв сучасного вдосконалення загального рівня розвитку освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11860
Розташовується у зібраннях:2021 Вип. 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleksandra Morhun 2021.pdf456.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.